مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:152023-01-17اقتصادي

تمام امکانات برای برگزاری کنکور سراسری در استان فراهم شود 


استاندار خراسان جنوبی درخصوص برگزاری کنکور سراسری در آخر هفته در استان گفت: مدیران تمام تلاش خود را برای برگزاری کنکور در محیطی آرام و گرم و حتی بهتر از سال قبل برای فرزندانمان داشته باشند تا داوطلبان با آرامش آزمون بدهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی درخصوص برگزاری کنکور سراسری در آخر هفته در استان گفت: مدیران تمام تلاش خود را برای برگزاری کنکور در محیطی آرام و گرم و حتی بهتر از سال قبل برای فرزندانمان داشته باشند تا داوطلبان با آرامش آزمون بدهند.

  جواد قناعت، دوشنبه شب 26 دی در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و مدیریت مصرف انرژی استان، ضمن تشکر از مردم فهیم و مؤمن خراسان جنوبی بابت صرفه جویی در مصرف گاز و همچنین تقدیر ویژه از واحدهای تولیدی استان که از سوخت جایگزین گاز برای گرمایش استفاده کردند، گفت: سرمای شدید و برودت هوا که امسال اتفاق افتاده طی 15 سال گذشته در کشور بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار در پاسخ به این شبهه که چرا ایران با وجود ذخایر غنی گازی دچار مشکل کاهش فشار گاز شده است، افزود: یکی از مهم ترین دلایل این افت فشار گاز، سرمای کم سابقه و ادامه دار در تمام نقاط کشور است به طوری که این سرما 460 شهر و 27 استان کشور و حتی کشورهای همسایه را در برگرفته و برخی استان ها نیز دمای منفی 28 درجه را تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام امکانات برای برگزاری کنکور سراسری در استان فراهم شود 

تمام امکانات برای برگزاری کنکور سراسری در استان فراهم شود